وب سایت حسین جم

مشاور توسعه کسب و کار

۳۰ روز طلایی تا ساختن برند شما

By حسین جم | مرداد ۳۰, ۱۳۹۵ | 0 Comment

برندینگ

ما در دنیایی زندگی میکنیم که برند ها ما را محاصره کرده اند. در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حتی خانواده برند هایی را می بینیم که به مانند یک سمبل بزرگ و ارزشمند و یا گاهی سمبلی از بدی و زشتی در ذهن های ما ماندگار شده اند. واقعا چه کسی دوست ندارد که صاحب برند های بزرگ و موفق باشد؟ برند های بزرگ و پر عظمتی مانند اپل، سامسونگ، تویوتا، بنز و…

برند هایی که تنها با یک لوگو بسیاری از معادله ها را به هم می ریزند و همه را تحت تاثیر خود قرار می دهند. در دنیایی که ارزش برخی برند های به میلیارد ها دلار می رسد واقعا چه کسی دوست ندارد که صاحب یک برند برای خود باشد ؟

مقوله ی برند و برند سازی ( برندینگ ) یکی از مهم ترین و به روز ترین مقوله های کسب و کار دنیای امروز است. در بازار های رقابتی امروز نه میزان بزرگی و وسعت دفتر یک کسبو کار، بلکه میزان محبوبیت برند هر شرکت، بزرگی و موفقیت یک شرکت را تضمین می کند.

اما آیا شماه هم می توانید برای کسب و کار تازه خود از همین ابتدا برند سازی را آغاز کنید؟

کتاب ساختن نام تجاری در ۳۰ روز نوشته ی سایمون میدلتون یکی از برترین نویسندگان و مربیان برندینگ و بازاریابی دنیاست که در آن شما را در ۳۰ روز همراهی می کند تا برند تجاری خود را به بهترین و کاربردی ترین شکل بسازید.

همراهی و غیر آکادمیکال بودن این کتاب باعث می شود که آن را نه یک کتاب تئوری بلکه یک دستورالعمل ۳۰ روزه بشناسیم که در ۳۰ سر فصل به همراه تمرین های منظم و جذاب شما را همراهی میکند تا در انتها یک برند از جنس برند های بزرگ داشته باشید و پس از ۳۰ روز ب دنیای برند های بزرگ وارد شوید.

وب سایت شخصی حسین جم در روز های آینده مطالبی را برگرفته شده از این کتاب ارزشمند خدمتتان ارائه خواهد نمود.

از جله سر فصله ای این کتاب کاربردی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

  • آزمون عیارسنجی نام تجاری شما
  • یافتن قصد اصلی‌تان
  • میل و بلندپروازی: از آن واقعا چه می‌خواهید
  • از بلندپروازی‌های شخصی تا نیت عقلانی: راهبرد نام تجاری
  • استعداد: شناخت و گسترش آن
  • پابرجاسازی ارزش‌های نام تجاری‌تان
  • قرار دادن نام تجاری‌تان در چارچوب
  • از قوه تخیل‌تان استفاده کنید
  • به چه کسانی نمی‌خواهید بفروشید
  • کشف نام تجاری‌تان از طریق عنکبوت شش‌ پا

آیا آماده ی ساختن نام تجاری خود تنها در ۳۰ روز هستید ؟

حسین جم

من حسین جم هستم، مشاور و مدیر بازاریابی، برندینگ و توسعه کسب و کار. از سال 88 در حوزه ی بازاریابی و فروش شروع به مطالعه و فعالیت کرده ام و تا به امروز افتخار همکاری با بسیاری از برند ها و شرکت های مطرح ایران رو داشته ام. فعالیت به عنوان یک مشاور و مدیر توسعه کسب و کار بالاخص در حوزه هایی چون تکنولوژی، IT و ICT، صنعت ساختمان و صنعت نساجی، فرصتی رو به وجود آورد تا بتونم با برترین های این حوزه همکاری داشته باشم، تجربه ای مفید در این عرصه کسب کنم و خدمتی کرده باشم به پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور.

0 Comments

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *