وب سایت حسین جم

مشاور توسعه کسب و کار

افسانه ی برندها

By حسین جم | مرداد ۲۶, ۱۳۹۵ | 0 Comment

افسانه ی برند ها

داستان سرایی همیشه و از دیرباز یکی از لذت بخش ترین و جذاب ترین سرگرمی های بشر بوده، ساختن افسانه هایی از واقعیت ها و تخیل ها که هر شنونده ای رو مجذوب خودش می کرده. داستان های بزرگی چون مرلین جادوگر، جزیره ی گنج، پری دیریایی، رستم و سهراب و هزارن داستان و افسانه ای که در ذهن های تک تک مردم دنیا نقش بسته و نسل به نسل منتقل می شوند. داستان هایی که با خودشان اسم ها را به بهترین شکل در ذهن ها نقش بسته اند و یا به قولی برند کرده اند.

ولی آیا برند های بزرگ هم برای خودشان داستان مخصوصی ساخته اند؟

جواب این سوال را شما می دانید

در ذهن خود بزرگ ترین برند هایی را که دوست دارید با ذهن بیاورید

حال به داستانی که آن برند در ذهن شما دارد فکر کنید

مطمئنا شما یک داستان خاص از هر کدام از برند هایی که به ذهنتان آورده اید دارید

داستانی که شاید نوع خاص آشنایی شما با آن برند را شکل داده

یا داستانی که در تبلیغات آن برند دیده اید

و یا داستانی که شما متصورید از برند

در هر صورت یک داستان برای هر برند در ذهن دارید که در لحظه ای که نام آن برند را می شنوید و یا

می خواهید تا آن را به یاد آورید در ذهن شما نقش می بندد

و این همان کاری است که برند های بزرگ انجام داده اند

ساختن داستان هایی برای افسانه شدن

برای برند شدن

خوشحال می شویم تا شما هم اگر داستانی برای برند خود دارید در این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

اگر شما هم خواهان ساختن داستان های بزرگی برای برند خود هستید تا برای همیشه در ذهن مشتریانتان جاودانه

شوید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا آن را بسازید و به گوش تمامی کسانی که می خواهید برسانیم.

حسین جم

من حسین جم هستم، مشاور و مدیر بازاریابی، برندینگ و توسعه کسب و کار. از سال 88 در حوزه ی بازاریابی و فروش شروع به مطالعه و فعالیت کرده ام و تا به امروز افتخار همکاری با بسیاری از برند ها و شرکت های مطرح ایران رو داشته ام. فعالیت به عنوان یک مشاور و مدیر توسعه کسب و کار بالاخص در حوزه هایی چون تکنولوژی، IT و ICT، صنعت ساختمان و صنعت نساجی، فرصتی رو به وجود آورد تا بتونم با برترین های این حوزه همکاری داشته باشم، تجربه ای مفید در این عرصه کسب کنم و خدمتی کرده باشم به پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور.

0 Comments

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *